flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

До уваги!!! Учасників справи № 908/301/22 (908/3576/21) про стягнення 1 524 279, 39 грн., яка розглядається у межах справи № 908/301/22 про банкрутство ТОВ “Кабельно-провідникова продукція “Азовкабель”. Справу розглядає суддя Черкаський В.І.

08 червня 2023, 15:09

До уваги!!! Учасників справи № 908/301/22 (908/3576/21) про стягнення 1 524 279, 39 грн., яка розглядається у межах справи № 908/301/22 про банкрутство ТОВ “Кабельно-провідникова продукція “Азовкабель”. Справу розглядає суддя Черкаський В.І.                                       

номер провадження справи  29/1/22-21/13/23

 

а

     

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

 

 

16.05.2023                                                                Справа №  908/301/22 (908/3576/21)

м.Запоріжжя Запорізької області   

 

Господарський суд Запорізької області у складі судді Черкаського Володимира Івановича, при секретареві Подгайній В.О., розглянувши в судовому засіданні матеріали справи №  908/301/22 (908/3576/21)

 

За позовом - Акціонерного товариства “Покровський гірничо-збагачувальний комбінат” (вул. Центральна, 11, м. Покров, Дніпропетровська область, 53304, код ЄДРПОУ 00190928, е-mail: ordgok@gmail.com)

до відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю “Кабельно-провідникова продукція “Азовкабель” (Військове містечко, буд. 14, кв. 27, м. Бердянськ, Запорізька область, 71122, код в ЄДР 41784404, azovkpp@gmail.com, inga-krang@ukr.net)

про стягнення 1 524 279, 39 грн.

 

Кредитори:

  1. Забіяка Максим Олександрович (вул. Мелітопольське шосе, 9 кв. 86, м. Бердянськ, Запорізька область, 71100, ІПН 306510957)
  2. Акціонерне товариство “Покровський гірничо-збагачувальний комбінат” (вул. Центральна, 11, м. Покров, Дніпропетровська область, 53304, код ЄДРПОУ 00190928, е-mail: ordgok@gmail.com)
  3. Акціонерне товариство “Укргазвидобування” (вул. Кудрявська, 26/28, Київ, 04053, адреса листування: вул. Стадіонна, 9, смт. Донець, Харківська область, 64250, код в ЄДР 30019775, e-mail: office.shgv@ugv.com.ua)

Боржник - Товариство з обмеженою відповідальністю “Кабельно-провідникова продукція “Азовкабель” (Військове містечко, буд. 14, кв. 27, м. Бердянськ, Запорізька область, 71122, код в ЄДР 41784404, azovkpp@gmail.com, inga-krang@ukr.net)

Розпорядник майна – Клименко О.Ю.

про банкрутство

Суддя Черкаський В.І.

 

За участю представників сторін:

Позивач

Касьянов О.О. (в режимі відеоконференції) – дов. № 3 від 02.01.2023

 

 

 

 

СУТЬ СПОРУ

Акціонерне товариство  "Покровський гірничо-збагачувальний комбінат" звернулось до Господарського суду Запорізької області з позовною заявою за вих. № 101-1070/97 від 01.12.2021 до Товариства з обмеженою відповідальністю "Кабельно-провідникова продукція "Азовкабель" в якій просить суд:

- зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Кабельно-провідникова продукція "Азовкабель" здійснити заміну товару неналежної якості на якісний, а саме:

-  стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) (X) DIN 22102 - 321,75 м.кв. (бухта № 01) на загальну суму 933 898,68 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 1800 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 599,40 м. кв. (333 м.п.), бухта № 04 на загальну суму 1 741 628,63 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 321,75 м. кв. (143 м.п.), бухта № 02 на загальну суму 933 898,68 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 99 м. кв. (44 м.п.), бухта № 03 на загальну суму 287 353,44 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 321,75 м. кв. (143 м.п.), бухта № 03 на загальну суму 933 898,68 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2000 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 166 м. кв. (83 м.п.), бухта № 03 на загальну суму 480 918,00 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 378 м. кв. (168 м.п.), бухта № 01 на загальну суму 1 042 871,76 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 1800 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кості 437,4 м. кв. (243 м.п.), бухта № 5 на загальну суму 1 266 929,10 грн. з ПДВ;

- стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Кабельно-провідникова продукція "Азовкабель" на користь Акціонерного товариства "Покровський гірничо-збагачувальний комбінат" штрафні санкції в сумі 1 524 279,39 грн.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 08.12.2021 позовну заяву передано для розгляду судді Смірнову О.Г.

Ухвалою суду від 13.12.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, присвоєно справі номер провадження 12/217/21, визначено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 17.01.2022 о 10 год. 30 хв.

Ухвалою суду від 17.01.2022 відкладено підготовче засідання на 14.02.2022 о 15:30.

10.02.2022 на електронну адресу суду від позивача надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

14.02.2022 на адресу суду від відповідача надійшло клопотання про передачу справи до Господарського суду Запорізької області для розгляду справи в межах справи                             № 908/301/22 про банкрутство ТОВ "КПП "Азовкабель".

Представники сторін в судове засідання 14.02.2022 не з’явились.

Ухвалою від 14.02.2022 суд передані матеріали справи № 908/3576/21 на розгляд Господарського суду Запорізької області в межі справи № 908/301/22 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Кабельно-провідникова продукція "Азовкабель".

Ухвалою від 02.03.2022 суд (суддя Кричмаржевський В.А.)  прийняв до розгляду позовну заяву Акціонерного товариства "Покровський гірничо-збагачувальний комбінат" (53304, Дніпропетровська область, м. Покров вул. Центральна, 11) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Кабельно-провідникова продукція "Азовкабель" (71100, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Військове містечко, буд.14, кв.27) про стягнення 1 524 279,39 грн. в межах справи про банкрутство № 908/301/22 за правилами загального позовного провадження без визначення дати судового засідання.

Ухвалою від 23.03.2023 суд (судя Черкаський В.І.) прийнято справу № 908/3576/21 за позовом Акціонерного товариства “Покровський гірничо-збагачувальний комбінат” до Товариства з обмеженою відповідальністю “КАБЕЛЬНО-ПРОВІДНИКОВА ПРОДУКЦІЯ “АЗОВКАБЕЛЬ” до розгляду в межах справи № 908/301/22 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю “КАБЕЛЬНО-ПРОВІДНИКОВА ПРОДУКЦІЯ АЗОВКАБЕЛЬ”. Ухвалено розглядати позовну заяву за правилами загального позовного провадження з урахуванням особливостей, встановлених Кодексом України з процедур банкрутства. Підготовче засідання призначене на 03.04.2023, 09 - 30.

У засідання відповідач представників не направив, відзиву на позовну заяву не надав.

Розпорядником майна надане клопотання від 29.03.2023 про розгляд справи без його особистої участі у зв’язку з участю у засіданні по справі № 904/967/22 у м. Дніпро, яке призначене на 03.04.2023, 10 - 00.

У засідання відповідач представників не направив, відзиву на позовну заяву не надав.

Розпорядником майна надане клопотання від 29.03.2023 про розгляд справи без його особистої участі у зв’язку з участю у засіданні по справі № 904/967/22 у м. Дніпро, яке призначене на 03.04.2023, 10 - 00.

Ухвалою суду від 03.04.2023 року підготовче засідання суду відкладено на 18.04.2023, 12 – 45. Запропонувано відповідачу у строк до 15.04.2023 подати до суду відзив із його документальним обґрунтуванням та підтвердженням. Одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду направити копію відзиву та доданих до нього документів іншим учасникам спору, докази направлення/надання представити суду (додати до відзиву).

11.04.2023 року на електронну адресу суду через систему “Електронний суд” представником позивача Касьяновим О.О. направлено клопотання вих.№ 101-142 від 10.04.2023 (вх.№ 7682/08-08/23 від 11.04.2023) в якому просить суд, постановити ухвалу про участь представників АТ “Покровський ГЗК” Касьянова О.О. та Ковтуненко Р.О. у розгляді справи № 908/301/22(908/3576/21), яка призначена на 18.04.2023 року о 12.45 годин у режимі відеоконференції.

Клопотання прийнято судом та задоволено в частині приєднання представників позивача до відеоконференції.

17.04.2023 року на електронну адресу суду через систему “Електронний суд” розпорядником майна Острик С.Ю. направлена заява вих.№ 02-01/02 від 17.04.2023 (вх.№ 8241/08-08/23 від 17.04.2023) в якій просить суд, провести судове засідання без його участі, оскільки в цей день розпорядник майна перебуває у запланованому відрядженні в смт. Новомиколаєвці Запорізької області.

У судове засідання 18.04.2023 року представник відповідача не з’явився до відеоконференції не приєднався, відзиву на позовну заяву до суду не надав.

У судовому засіданні 18.04.2023 року, представник позивача підтримав позовну заяву та не заперечив проти призначення судового засідання для розгляду справи по суті.

Ухвалою від 18.04.2023 суд закрив підготовче провадження та призначив справу № 908/301/22 (908/3576/21)  до судового розгляду по суті на 16.05.2023, 12 – 00. Клопотання представника позивача Касьянова О.О. вих.№ 101-142 від 10.04.2023 (вх.№ 7682/08-08/23 від 11.04.2023) задовольнив. Проведення судового засідання 16.05.2023, 12 - 00 у справі № 908/301/22 (908/3576/21) в режимі відеоконференції ухвалив здійснити за допомогою підсистеми відеоконференцзв’язку ЄСІТС.

З’ясувавши  фактичні  обставини справи, докази на їх підтвердження, виходячи з фактів, встановлених у процесі розгляду справи та правову норму, яка підлягає застосуванню, суд

УСТАНОВИВ

 

Позов мотивовано тим, що 02.01.2020 між Товариством з обмеженою відповідальністю "Кабельно-проводнікова продукція "Азовкабель", далі Постачальник (відповідач), та Акціонерним товариством "Покровський гірничо-збагачувальний комбінат", далі Покупець (позивач), був укладений договір поставки № Т08/05, далі – Договір, відповідно до п. 1.1. якого Постачальник зобов'язується передати у власність Покупцеві товар, повне найменування якого (номенклатура, асортимент), марка, вид, сорт, кількісні та якісні характеристики, код товару за УКТ ЗЕД вказуються в Специфікаціях (Додатках) до Договору (далі - Товар), які є його невід'ємною частиною, а Покупець зобов'язується прийняти вказаний Товар та оплатити його в порядку і на умовах, передбачених цим Договором.

Пунктом 2.1. Договору передбачено, що детальна інформація про кількісні та якісні характеристики Товару міститься в Специфікаціях (Додатках) до цього Договору.

Умовами п. 3.1., 3.2., 3.3., 3.5. Договору сторони узгодили, що Постачальник зобов'язується поставити Покупцеві Товар на умовах та у спосіб, зазначеними в Специфікаціях (Додатках) до цього Договору. Умови поставки визначаються згідно Міжнародних правил тлумачення торгових термінів Інкотермс 2010. Поставка Товару здійснюється Постачальником згідно з п. 3.1 цього Договору тільки після отримання письмового підтвердження (належним чином оформленої заявки) Покупця, яка направляється Постачальником одним із таких способів: або поштою на юридичну адресу Постачальника, або факсимільним зв’язком по телефону (095)37-80-437, або в електронному вигляді на електронну адресу (e-mail): azovkpp@gmail.com. У письмовому підтвердженні (заявці) Покупець вказує графік поставки, який містить обсяги і терміни поставки Товару в межах періоду поставки, який сторони вказують в специфікаціях (додатках) до цього Договору. Постачальник зобов’язаний направити письмове підтвердження про отримання ним від Покупця письмової заявки на постачання продукції одним із таких способів: або поштою на юридичну адресу Покупця, або факсимільним зв’язком по телефону (05667) 5-33-09, або в електронному вигляді на електронну адресу (e-mail): vk.ogok.@gmail.com. Не пізніше дати поставки або разом з Товаром, Постачальник зобов'язаний надати Покупцю наступні оригінали документів, оформлених на державній мові та відповідно до вимог п. 2.4. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України №88 від 24.05.1995 р. :

-  рахунок (рахунок-фактура) (оригінал на державній мові);

- видаткову накладну на відпуск Товару (оригінал на державній мові);

- акт приймання-передачі Товару (згідно Додатку 2 Договору);

- залізничну накладну (оригінал), за умови поставки залізничним транспортом або товарно-транспортну накладну (оригінал), за умови поставки вантажним автотранспортом Постачальника, оформлену відповідно до чинних нормативних документів України. При поставці Товару залізничним транспортом - відвантаження здійснюється в технічно справних залізничних вагонах;

- сертифікат якості виробника Товару (найменування виробника у сертифікаті повинно відповідати найменуванню виробника у специфікації), а також інші документи згідно з п. 2.3. Договору (оригінали або належним чином завірені копії);

- копію сертифікату походження Товару СТІ на мові країни-виробника, завірену печаткою Постачальника (у разі необхідності);

- у разі, якщо Товар підлягає сертифікації - сертифікат походження та відповідності за системою сертифікації  УкрСЕПРО, гігієнічний, екологічний сертифікат, а також інші сертифікати згідно з чинним законодавством України (оригінали або належним чином завірені копії);

- копію довідки Торгово-промислової палати України (ТПП) про код товару згідно з УКТ ЗЕД (завіреної належним чином);

- у разі складання податкових накладних за касовим методом (згідно із п.44 та п.45 підрозділу 2 розділу XX ПКУ) завірену копію заяви Постачальника про відмову/зупинення використання пільги, передбаченої п.45 підрозділу 2 розділу XX ПКУ та завірену копію квитанції про прийняття даної заяви ДФСУ;

- документи, надання яких обумовлено в Специфікації (Додатку) до Договору. Зобов'язання Постачальника щодо поставки Товару вважаються виконаними в момент підписання Покупцем Акту приймання-передачі Товару.

Відповідно до п. 4.1. - 4.3., 4.6. Договору загальна вартість Товару за даним Договором становить суму партій Товару за всіма Специфікаціями (Додатками) до цього Договору.  Ціна кожного найменування Товару, його марки, виду, сорту, одиниці виміру, а також загальна вартість кожної партії Товару вказується в Специфікації (Додатку) до Договору. Ціна і загальна вартість кожної партії Товару зазначена в п. 4.2. цього Договору встановлюється в національній валюті України - гривні і не підлягає зміні, якщо інше не зазначено в специфікації. Порядок оплати та форма розрахунків вказуються Сторонами в Специфікаціях (Додатках) до цього Договору. Додатково сторони погодили, що Покупець має право відтермінувати сплату за Товар у випадках, передбачених пунктом 4.7. Договору, при цьому таке одностороннє відтермінування не буде вважатися порушенням умов Договору.

Згідно із п. 5.1. – 5.4. Договору приймання Товару за кількістю здійснюється відповідно до Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю, затвердженої Постановою Держарбітражу при Раді міністрів СРСР від 15.06.1965 р. № П-6 із змінами і доповненнями. Покупець здійснює прийом Товару за якістю відповідно до Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю, затвердженої Постановою Держарбітражу при Раді міністрів СРСР від 25.04.1966 р. № П-7 із змінами та доповненнями У разі виявлення Покупцем під час приймання невідповідності фактично поставленого Товару кількості та/або якості і/або асортименту та/або будь-яким іншим умовам Договору Покупець має право відмовитися від прийняття Товару та розірвати даний Договір в односторонньому порядку без відшкодування будь-яких збитків, матеріального і морального збитку Постачальнику, або діяти в наступному порядку: Покупець письмово, в тому числі за допомогою факсимільного, електронного зв'язку або листом з повідомленням про вручення сповіщає про це Постачальника і вказує термін, в який повинен прибути представник Постачальника та територію Покупця. Постачальник або його представник за дорученням зобов'язаний прибути не пізніше чим у триденний термін після тримання виклику, за виключенням часу проїзду для посвідчення факту невідповідності Товару умовам договору шляхом підписання відповідного акту, передбаченого вимогами Інструкції П-6/П-7. Постачальник зобов’язаний не пізніше чим на другий день після отримання виклику повідомити (в тому числі за допомогою факсимільного, електронного зв’язку або листом з повідомленням про вручення) Покупця про прибуття/не прибуття представника для участі у прийманні Товару за кількістю та/або якістю. Представник Постачальника за дорученням зобов'язаний мати при собі оригінал довіреності, що потверджує його повноваження діяти від імені Постачальника. Протягом 2 (двох) робочих днів з моменту прибуття Постачальника або його представника за довіреністю, Сторони складають та підписують відповідний акт. У разі невідповідності кількості, якості, асортименту та інших характеристик поставленого Товару умовам Договору, Сторони складають та підписують відповідний акт. У разі невідповідності якості, асортименту та інших характеристик поставленого Товару умовам Договору, Постачальник зобов'язується замінити неякісний, невідповідний асортименту та іншим характеристикам Товар на якісний, відповідного асортименту та іншим характеристикам, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного акту. Витрати, у тому числі транспортні, по заміні Товару покладаються на Постачальника.

Підпунктом 10.1.1. п. 10.1. Договору визначено, що Постачальник зобов’язаний відповідно до умов Договору поставити Товар відповідної якості.

Умовами п. 7.1. – 7.3. Договору передбачено, що Постачальник гарантує високу якість поставленого Товару, його повну відповідність чинним національним стандартам, технічним умовам, паспорту (сертифікату) виробника та/або технічним характеристикам Товару, встановленим умовами цього Договору та іншим вимогам, встановленим чинним законодавством України. Строк гарантії на Товар встановлюється Сторонами у специфікаціях і починається з моменту введення Товару в експлуатацію (з моменту поставки). При цьому моментом введення в експлуатацію є дата введення, зазначена в Акті введення Товару в експлуатацію, який складається Покупцем і є внутрішнім документом Покупця. В Акті в обов'язковому порядку повинні бути вказані дата введення, найменування виробника Товару, номера партії, інвентарний номер, а також інша інформація, обумовлена Сторонами в Договорі. Даний Акт введення в експлуатацію Товару визнається Постачальником. Для Товару, що не підлягає введенню в експлуатацію строк гарантії обчислюється з моменту передачі Товару на склад Покупця. При цьому моментом передачі Товару є прибутковий ордер (типова форма М-4) та картка складського обліку матеріалів (типова форма М-12), які складаються Покупцем і є внутрішніми документами Покупця і визнаються Постачальником. Якщо протягом гарантійного строку виявляться недоліки: некомплектність або невідповідність Товару повністю або частково умовам Договору, Постачальник зобов'язується за свій рахунок усунути всі виявлені дефекти шляхом заміні дефектного Товару новим Товаром, відповідним умовам даного Договору протягом 20 (двадцяти) календарних днів після письмового повідомлення Постачальника Покупцем про це або винесення висновку незалежної компетентної організації про невідповідність Товару умовам даного Договору. В даному випадку Постачальник відшкодовує Покупцю витрати, пов’язані з гарантійним обслуговуванням Товару, в тому числі оплачує послуги з перевезення Товару і інші витрати, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Покупця протягом 10 банківських днів з моменту подання письмової вимоги Покупця. Покупець інформує Постачальника про дефекти або невідповідність поставленого Товару умовам даного Договору письмово, включаючи опис дефекту невідповідності. При наявності умов, зазначених у п. 7.2. Договору, Покупець має право звернутися в будь-яку організацію для підтвердження невідповідності Товару умовам цього Договору. Висновок такої організації зобов’язує Постачальника усунути дефекти в порядку і на умовах, викладених в п. 7.2. цього Договору. У разі відсутності вини Покупця у виникненні дефектів, витрати по залученню незалежної компетентної організації для підтвердження невідповідності Товару умовам цього Договору несе Постачальник.

Згідно із п. 13.1. Договору даний Договір набуває чинності з моменту його підписання обома сторонами. Датою укладення Договору вважається: при підписанні в електронному вигляді - остання з дат підписання сторонами Договору, при підписанні на паперовому носії - з моменту його підписання обома сторонами і скріплення їх печатками. Термін дії договору закінчується 31.12.2020р., але не раніше повного виконання зобов'язань обома сторонами. Сторони можуть продовжити строк дії даного Договору на обумовлений сторонами термін на тих же умовах, підписавши відповідну додаткову угоду до цього Договору.

Ухвалою від 18.04.2023 за наслідками проведення попереднього засідання у справі про банкрутство ТОВ “КПП “Азовкабель” судом установлено, що 02.01.2020 між сторонами Договору складена Специфікацію №3 до договору, згідно якої постачальник зобов’язався поставити покупцю: стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР2500/5 (10+5) Х DIP22102, кількість 2272,5 м.кв.,вартість 4.694153,4грн., стрічку  гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2000 ЕР2500/5 (10+5) Х DIP22102, кількість 4766 м.кв., вартість 9854666,59 грн., стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 1850 ЕР2500/5 (10+5) Х DIP22102, кількість 1683 м.кв., вартість 3479942 грн.

Поставка товару була здійснена на адресу покупця.

Проте, у період дії гарантійного строку стрічка гумотканинна вийшла з ладу.

Висновками Дніпропетровської торгово-промислової плати № Н-1741/1 від 10.10.2021, № Н-1741/6 від 12.10.2021, Н-1741/7 від 12.10.2021, № Н-1741/9 від 10.10.2021, №Н-1741/5 від 12.10.2021, № Н-1741/4 від 12.10.2021 від 12.10.2021, № Н-1741/2 від 12.10.2021, Н-17841/8 від 12.10.2021 підтверджуються факти наявних дефектів у поставленному товарі.

З метою досудового врегулювання спору АТ “Покровський ГЗК” на адресу ТОВ “КПП “Азовкабель” направлена претензія № 101-1003/205 від 09.11.2021 з вимогами замінити товар неналежної якості на якісний на загальну суму 7 621 396,97 грн. та сплатити штраф в розмірі 1.524 279,39 грн. Претензію боржник  отримав 10.11.2021, проте заміну товару не здійснив, штрафні санкції не оплатив.

Заявлений розмір кредиторських вимог визначений на підставі п. 11.7 договору № Т08/05 та складає 20% від загальної вартості партії товару з урахуванням ПДВ, по які виникло порушення.

Боржник ТОВ “КПП “Азовкабель” умови договору не виконав, заміну товару не здійснив, штраф на користь АТ “Покровський ГЗК” не сплатив, в зв’язку з чим і утворилась заборгованість в розмірі 1.524 279,39 грн.

Зазначені вимоги є обґрунтованими та правомірними, ухвалою від 18.04.2023 вони визнані судом на суму 1.524 279,39 грн. штрафних санкцій.

Відповідно до вимог ст. 7 Кодексу України з процедур банкрутства в редакції станом на 15.04.2023 у разі якщо господарський суд, розглядаючи в межах справи про банкрутство (неплатоспроможність) спір про стягнення з боржника грошових коштів, встановить, що позивачем у такому спорі подано у справі про банкрутство (неплатоспроможність) боржника заяву з грошовими вимогами до боржника, господарський суд залишає такий позов без розгляду.

За таких обставин, слід залишити позовні вимоги в частині стягнення 1 524 279 грн. 39 коп. штрафних санкцій без розгляду.

Судом досліджені правові норми, які підлягають застосуванню у спірних відносинах сторін. За своєю правовою природою між сторонами було укладено договір поставки. Відповідно до вимог Господарського кодексу України договір вважається укладеним у випадку досягнення сторонами умов  щодо його предмету, строку та ціни. Сторони досягли всіх істотних умов відносно вказаного виду договору, тобто встановили його предмет, визначили ціну, строк дії договору, порядок здійснення розрахунків, умови поставки, а тому відповідно до вимог ст. ст. 638, 639, 712 ЦК України та ст. ст. 180, 181 ГК України, він вважається укладеним.

Відповідно до ч. 1 ст. 712 ЦК України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.

Статтею 265 ГК України також визначено, що за договором поставки одна сторона – постачальник зобов’язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні – покупцеві товар (товари), а покупець зобов’язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. У частині 2 статті 266 ГК України визначено, що  предметом поставки є визначені родовими ознаками продукція, вироби з найменуванням, зазначеним у стандартах, технічних умовах, документації до зразків (еталонів), прейскурантах чи товарознавчих довідниках. Предметом поставки можуть бути також продукція, вироби, визначені індивідуальними ознаками. Предмет поставки за Договором відповідає вказаним вимогам.

Приписами ч. 2 ст. 712 ЦК України визначено, що до договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.

Частинами 1, 2 ст. 673 ЦК України передбачено, що продавець повинен передати покупцеві товар, якість якого відповідає умовам договору купівлі-продажу. У разі відсутності в договорі купівлі-продажу умов щодо якості товару продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, придатний для мети, з якою товар такого роду звичайно використовується. Якщо продавець при укладенні договору купівлі-продажу був повідомлений покупцем про конкретну мету придбання товару, продавець повинен передати покупцеві товар, придатний для використання відповідно до цієї мети.

Відповідно до ч. ч. 1, 3, 4 ст. 268 ГК України якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів. У разі відсутності в договорі умов щодо якості товарів остання визначається відповідно до мети договору або до звичайного рівня якості для предмета договору чи загальних критеріїв якості. Постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом, який надсилається разом з товаром, якщо інше не передбачено в договорі.

Згідно зі ст. 675 ЦК України товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Гарантія якості товару поширюється на всі комплектуючі вироби, якщо інше не встановлено договором.

Статтею 676 ЦК України визначено, що гарантійний строк починається з моменту передання товару покупцеві, якщо інше не встановлено договором купівлі-продажу. Гарантійний строк, встановлений договором купівлі-продажу, продовжується на час, протягом якого покупець не міг використовувати товар у зв'язку з обставинами, що залежать від продавця, до усунення їх продавцем. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватися у зв'язку з виявленими в ньому недоліками, за умови повідомлення про це продавця в порядку, встановленому статтею 688 цього Кодексу.

Правові наслідки передання товару неналежної якості визначені приписами ст. 678 ЦК України. Так, покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором:

1) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 679 ЦК України продавець відповідає за недоліки товару, якщо покупець доведе, що вони виникли до передання товару покупцеві або з причин, які існували до цього моменту. Якщо продавцем надані гарантії щодо якості товару, продавець відповідає за його недоліки, якщо він не доведе, що вони виникли після його передання покупцеві внаслідок порушення покупцем правил користування чи зберігання товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили.

Поняття недоліку визначення в п. 15 ст. 1 Закону України “Про захист прав споживачів” № 1023-ХІІ від 12.05.1991 року, а саме недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).

Разом з тим, в п. 12 ст. 1 вказаного Закону наведено поняття істотного недоліку -  недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

Згідно із ч. 3 ст. 680 ЦК України якщо на товар встановлено гарантійний строк, покупець має право пред'явити вимогу у зв'язку з недоліками товару, які були виявлені протягом цього строку.

Загальною нормою ч. 6 ст. 269 ГК України передбачено, що постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни.

Зі змісту укладеного між сторонами Договору вбачається, що його умовами, а саме п. 7.1. сторони визначили зокрема, що строк гарантії на Товар встановлюється Сторонами у специфікаціях і починається з моменту введення Товару в експлуатацію (з моменту поставки).

Умовами укладеного Договору сторони визначили порядок передачі-приймання товару за якістю, а саме в пунктах 5.2. – 5.4., відповідно до яких зокрема Покупець здійснює прийом Товару за якістю відповідно до Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю, затвердженої Постановою Держарбітражу при Раді міністрів СРСР від 25.04.1966 р. № П-7 із змінами та доповненнями. У разі виявлення Покупцем під час приймання невідповідності фактично поставленого Товару кількості та/або якості і/або асортименту та/або будь-яким іншим умовам Договору Покупець має право відмовитися від прийняття Товару та розірвати даний Договір в односторонньому порядку без відшкодування будь-яких збитків, матеріального і морального збитку Постачальнику, або діяти в наступному порядку: Покупець письмово, в тому числі за допомогою факсимільного, електронного зв'язку або листом з повідомленням про вручення сповіщає про це Постачальника і вказує термін, в який повинен прибути представник Постачальника на територію Покупця, Постачальник або його представник за дорученням зобов'язаний прибути не пізніше чим у триденний термін після отримання виклику, за виключенням часу проїзду для посвідчення факту невідповідності Товару умовам договору і шляхом підписання відповідного акту, передбаченого вимогами Інструкції П-6/П-7, Постачальник зобов’язаний не пізніше чим на другий день після отримання виклику повідомити (в тому числі за допомогою факсимільного, електронного зв’язку або листом з повідомленням про вручення) Покупця про прибуття/не прибуття представника для участі у прийманні Товару за кількістю та/або якістю. Представник Постачальника за дорученням зобов'язаний мати при собі оригінал довіреності, що потверджує його повноваження діяти від імені Постачальника. Протягом 2 (двох) робочих днів з моменту прибуття Постачальника або його представника за довіреністю, сторони складають та підписують відповідний акт. У разі невідповідності кількості, якості, асортименту та інших характеристик поставленого Товару умовам Договору, сторони складають та підписують відповідний акт.

Порядок приймання продукції за якістю врегульований Інструкцією про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю № П-7, затвердженої постановою Держарбітража при Раді Міністрів СРСР від 25.04.66 р. з подальшими змінами і доповненнями (далі Інструкції № П-7).

В пункті 1 Інструкції № П-7 зазначено, що дана інструкція застосовується у всіх випадках, коли стандартами, технічними умовами, Основними та Особливими умовами поставки або іншими обов’язковими для сторін правилами не встановлений інший порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю та комплектністю, а також тари під продукцією або товарами.

Так, умовами п. 6 Інструкції № П-7 передбачено, що приймання продукції за якістю і комплектністю проводиться на складі одержувача в такі строки:

а) при іногородній поставці - не пізніше 20 днів, а швидкопсувної продукції - не пізніше 24 год. після видачі продукції органом транспорту чи надходження її на склад одержувача при доставці продукції постачальником чи при вивезенні продукції одержувачем;

б) при постачанні в межах міста - не пізніше 10 днів, а швидкопсувної продукції - 24 год. після надходження продукції на склад одержувача. Перевірка якості та комплектності продукції, яка надійшла в тарі, здійснюється при відкритті тари, але не пізніше зазначених вище строків, якщо інші строки не передбачені в договорі у зв’язку з особливостями продукції (товару), яка поставляється. Машини, обладнання, прилади та інша продукція, яка надійшла в тарі та має гарантійні строки придатності та зберігання, перевіряються за якістю та комплектністю при відкритті тари, але не пізніше встановлених гарантійних термінів.  

Відповідно до п. 8, 9 Інструкції № П-7 торгові організації мають право незалежно від перевірки якості товарів, яка здійснена ними в терміни, зазначені в п. 6 даної Інструкції, актирувати виробничі недоліки, якщо такі недоліки будуть виявлені при підготовці товарів до роздрібного продажу або при роздрібному продажу протягом чотирьох місяців після отримання товарів. Акт про приховані недоліки продукції повинен бути складений протягом 5 днів по виявленню недоліків, проте не пізніше чотирьох місяців з дня отримання продукції на склад одержувача, який виявив приховані недоліки, якщо інші терміни не встановлені обов’язковими для сторін правилами. Коли приховані недоліки можуть бути виявлені лише в процесі її обробки, здійснюваної послідовно двома або декількома підприємствами, акт про приховані недоліки повинен бути складений не пізніше чотирьох місяців з дня отримання продукції підприємством, яке виявило недоліки. Акт про приховані недоліки, виявлені в продукції з гарантійним терміном придатності або зберігання, повинен бути складений протягом 5 днів по виявленню недоліків, але в межах встановленого гарантійного строку. Якщо для участі у складанні акта викликається представник виробника (відправника), то к встановленому 5-денному терміну додається час, необхідний для його приїзду. Акт про приховані недоліки товарів, гарантійний строк на які визначається з моменту їх роздрібного продажу, може бути складений також в період зберігання до продажу, незалежно від часу отримання товарів. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, які не могли бути виявлені при звичайній для даного виду продукції перевірці та виявлені лише в процесі обробки, підготовки до монтажу, в процесі монтажу, випробування, використання та зберігання продукції.

Пунктами 14, 16 Інструкції № П-7 визначено, що приймання продукції за якістю та  комплектністю здійснюється в точній відповідності зі стандартами, технічними умовами,   Основними та Особливими умовами поставки,  іншими обов’язковими для сторін правилами, а також за супровідними документами, які засвідчують якість та комплектність поставляємої продукції (технічний паспорт, сертифікат, посвідчення про якість, рахунок-фактура, специфікація та ін.). Відсутність зазначених супровідних документів або деяких з них не призупиняє приймання продукції. В цьому випадку складаєтся акт про фактичну якість і комплектність отриманої продукції та в акті зазначається, які документи відсутні. При виявленні невідповідності якості, комплектності, маркування отриманої продукції, тари або упаковки вимогам стандартів, технічних умов, кресленням, зразкам (еталонам) договору або даним, зазначеним в маркуванні та супровідних документах, які посвідчують якість продукції  (п. 14 даної Інструкції), одержувач призупиняє подальше приймання продукції та складає акт, в якому зазначає кількість оглянутої продукції та характер виявлених при прийманні дефектів. Одержувач зобов’язаний забезпечити зберігання продукції неналежної якості або некомплектної продукції в умовах, які запобігають погіршення її якості та змішування з іншою однорідною продукцією. Одержувач також зобов’язаний викликати для участі в продовженні приймання продукції та складання двостороннього акту представника іногороднього виробника (відправника), якщо це передбачено в Основних та Особливих умовах поставки, інших обов’язкових правилах або договорі. В договорах можуть бути передбачені випадки, коли явка представника іногороднього виробника (відправника) для участі в прийманні продукції за якістю та комплектністю та складання акту є обов’язковою. При одногородній поставці виклик  представника виробника (відправника) та його явка для участі в перевірці якості та комплектності продукції і складання акта є обов’язковою.

Відповідно до п. 29 Інструкції № П-7 за результатами приймання продукції за якістю і комплектності з участю представників, зазначених в пп. 19 і 20 цієї Інструкції, складається акт про фактичну якість і комплектність отриманої продукції. Акт повинен бути складений в день закінчення приймання продукції за якістю і комплектністю.

Умовами п. 7.2., 7.3. Договору сторони дійшли згоди про те, що якщо протягом гарантійного строку виявляться недоліки: некомплектність або невідповідність Товару повністю або частково умовам Договору, Постачальник зобов'язується за свій рахунок усунути всі виявлені дефекти шляхом заміні дефектного Товару новим Товаром, відповідним умовам даного Договору протягом 20 (двадцяти) календарних днів після письмового повідомлення Постачальника Покупцем про це або винесення висновку незалежної компетентної організації про невідповідність Товару умовам даного Договору. При наявності умов, зазначених у п. 7.2. Договору Покупець має право звернутися в будь-яку організацію для підтвердження невідповідності Товару умовам цього Договору. Висновок такої організації зобов’язує Постачальника усунути дефекти в порядку і на умовах, викладених в п. 7.2. цього Договору.

Матеріали справи свідчать, що позивач для підтвердження невідповідності Товару умовам цього Договору звернувся до Дніпропетровської торгово-промислової палати.

Правові наслідки передання товару неналежної якості визначені приписами ст. 678 ЦК України. Так, покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором:

1) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару.

Умовами п. 5.4. Договору визначено, що у разі невідповідності кількості, якості, асортименту та інших характеристик поставленого Товару умовам Договору, Сторони складають та підписують відповідний акт. У разі невідповідності якості, асортименту та інших характеристик поставленого Товару умовам Договору, Постачальник зобов'язується замінити неякісний, невідповідний асортименту та іншим характеристикам Товар на якісний, відповідного асортименту та іншим характеристикам, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного акту. Витрати, у тому числі транспортні, по заміні Товару покладаються на Постачальника.

З матеріалів справи вбачається, що позивач скористався правом, передбаченим ст. 678 ЦК України, звернувшись до відповідача з претензією, в якій вимагав здійснити заміну товару на якісний. Однак така заміна товару сторонами станом на час розгляду даної справи не проведена.

В силу загальної норми, передбаченої у статті 599 ЦК України, та спеціальної норми, визначеної у частині першій ст. 193 ГК України, суб’єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов’язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов’язання – відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Статтею 629 ЦК України передбачено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами.

Відповідно до ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили згідно вимог ч. 2 статті 86 ГПК України. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв’язок доказів у їх сукупності. Суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об’єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Позивач довів суду факт поставки відповідачем йому неякісного товару (з дефектами, виявленими під час експлуатації товару в межах гарантійного строку), в тому числі довів виникнення у відповідача обов’язку здійснити заміну товару на якісний.

Відповідач факт поставки неякісного товару позивачу не спростував, заперечень щодо позовних вимог не надав.

За таких обставин, позовна вимога Акціонерного товариства  "Покровський гірничо-збагачувальний комбінат" про зобов'язання Товариства з обмеженою відповідальністю "Кабельно-проводнікова продукція "Азовкабель" замінити поставлений на товар на належної якості є обґрунтованою та підлягає задоволенню.

Слід зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Кабельно-провідникова продукція "Азовкабель" (Військове містечко, буд. 14, кв. 27, м. Бердянськ, Запорізька область, 71122, код в ЄДР 41784404, azovkpp@gmail.com, inga-krang@ukr.net) здійснити на користь Акціонерного товариства “Покровський гірничо-збагачувальний комбінат” (код ЄДРПОУ 00190928)   заміну товару  неналежної якості на якісний, а саме:

-  стрічки гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) (X) DIN 22102 - 321,75 м.кв. (бухта № 01) на загальну суму 933 898,68 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 1800 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 599,40 м. кв. (333 м.п.), бухта № 04 на загальну суму 1 741 628,63 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 321,75 м. кв. (143 м.п.), бухта № 02 на загальну суму 933 898,68 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 99 м. кв. (44 м.п.), бухта № 03 на загальну суму 287 353,44 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 321,75 м. кв. (143 м.п.), бухта № 03 на загальну суму 933 898,68 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2000 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 166 м. кв. (83 м.п.), бухта № 03 на загальну суму 480 918,00 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 378 м. кв. (168 м.п.), бухта № 01 на загальну суму 1 042 871,76 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 1800 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кості 437,4 м. кв. (243 м.п.), бухта № 5 на загальну суму 1 266 929,10 грн. з ПДВ.

Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 129 ГПК України заяву Акціонерного товариства “Покровський гірничо-збагачувальний комбінат” (вих. від 16.05.2023) слід задовольнити та повернути з Державного бюджету України Акціонерному  товариству “Покровський гірничо-збагачувальний комбінат” (вул. Центральна, 11, м. Покров, Дніпропетровська область, 53304, код ЄДРПОУ 00190928, е-mail: ordgok@gmail.com) сумму 22864 грн. 19 коп. судового збору сплаченого за подання позовної заяви за вих. № 101-1070/97  від 01.12.2021  відповідно до платіжного доручення № 38331 від 01.12.2021.

Також, слід стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Кабельно-провідникова продукція “Азовкабель” (Військове містечко, буд. 14, кв. 27, м. Бердянськ, Запорізька область, 71122, код в ЄДР 41784404, azovkpp@gmail.com, inga-krang@ukr.net) на користь Акціонерного товариства “Покровський гірничо-збагачувальний комбінат” (вул. Центральна, 11, м. Покров, Дніпропетровська область, 53304, код ЄДРПОУ 00 190928, е-mail: ordgok@gmail.com) 2270 грн. 00 коп. судового збору.

У судовому засіданні, яке відбулося 16.06.2023, згідно частини 1 статті 240 ГПК України, було проголошено скорочений текст рішення, а саме його вступну та резолютивну частини.

Технічна фіксація здійснюється за допомогою підсистеми відеоконференцзв'язку: vkz.court.gov.ua

Керуючись ст. 2, 7 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 129, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд

 

ВИРІШИВ:

 

Залишити позовні вимоги в частині стягнення 1 524 279 грн. 39 коп. штрафних санкцій без розгляду.

Заяву Акціонерного товариства “Покровський гірничо-збагачувальний комбінат” (вих. від 16.05.2023) задовольнити.

Повернути з Державного бюджету України Акціонерному товариству “Покровський гірничо-збагачувальний комбінат” (вул. Центральна, 11, м. Покров, Дніпропетровська область, 53304, код ЄДРПОУ 00190928, е-mail: ordgok@gmail.com) сумму 22864 грн. 19 коп. судового збору сплаченого за подання позовної заяви за вих. № 101-1070/97  від 01.12.2021  відповідно до платіжного доручення № 38331 від 01.12.2021.

Позов задовольнити.

Зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Кабельно-провідникова продукція "Азовкабель" (Військове містечко, буд. 14, кв. 27, м. Бердянськ, Запорізька область, 71122, код в ЄДР 41784404, azovkpp@gmail.com, inga-krang@ukr.net) здійснити на користь Акціонерного товариства “Покровський гірничо-збагачувальний комбінат” (код ЄДРПОУ 00190928)   заміну товару  неналежної якості на якісний, а саме:

-  стрічки гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) (X) DIN 22102 - 321,75 м.кв. (бухта № 01) на загальну суму 933 898,68 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 1800 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 599,40 м. кв. (333 м.п.), бухта № 04 на загальну суму 1 741 628,63 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 321,75 м. кв. (143 м.п.), бухта № 02 на загальну суму 933 898,68 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 99 м. кв. (44 м.п.), бухта № 03 на загальну суму 287 353,44 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 321,75 м. кв. (143 м.п.), бухта № 03 на загальну суму 933 898,68 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2000 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 166 м. кв. (83 м.п.), бухта № 03 на загальну суму 480 918,00 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 2250 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кількості 378 м. кв. (168 м.п.), бухта № 01 на загальну суму 1 042 871,76 грн. з ПДВ;

- стрічку гумотканинну конвеєрну з гумовими бортами 1800 ЕР 2500/5 (10+5) ХDIN 22102 у кості 437,4 м. кв. (243 м.п.), бухта № 5 на загальну суму 1 266 929,10 грн. з ПДВ.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Кабельно-провідникова продукція “Азовкабель” (Військове містечко, буд. 14, кв. 27, м. Бердянськ, Запорізька область, 71122, код в ЄДР 41784404, azovkpp@gmail.com, inga-krang@ukr.net) на користь Акціонерного товариства “Покровський гірничо-збагачувальний комбінат” (вул. Центральна, 11, м. Покров, Дніпропетровська область, 53304, код ЄДРПОУ 00 190928, е-mail: ordgok@gmail.com) 2270  грн. 00 коп. судового збору.

Після набрання рішенням законної сили видати накази.

 

Копію рішення направити позивачу (електронною поштою), відповідачу(електронною поштою), розпоряднику майна (електронною поштою).

 

Розмістити повний текст рішення на сайті господарського суду Запорізької області (https://zp.arbitr.gov.ua/sud5009/gromadyanam/advert/).

 

Повне рішення буде складено протягом десяти днів.

Відповідно ст. 241 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закритті апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до ст. 256, пп. 17.5 п. 17 розділу XI Перехідних положень ГПК України рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку шляхом подачі апеляційної скарги протягом 20 днів з дня його проголошення.

 

Суддя                                                                                    Володимир ЧЕРКАСЬКИЙ