flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт щодо роботи «гарячої» телефонної лінії господарського суду Запорізької області

05 листопада 2014, 16:40

                                                                                                     ЗВІТ

щодо обліку телефонних дзвінків та звернень,
що надійшли на «гарячу» телефонну лінію господарського суду Запорізької області
у жовтні 2014 року
 
Згідно журналу обліку телефонних дзвінків та звернень, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію господарського суду Запорізької області у вересні 2014 року, за звітний період надана відповідна відповідь на 130 зареєстрованих дзвінків (звернень) на «гарячу» телефонну лінію господарського суду Запорізької області.
 
            Дзвінки надійшли з наступних регіонів :
 
            Донецька область та м. Донецьк  - 52;
            м. Київ – 31;
            Запорізька область та м. Запоріжжя – 18;
            Дніпропетровська область та м. Дніпропетровськ  - 12;
            м. Харків – 6;
            Одеська область та м. Одеса - 3;
            Луганська область та м. Луганськ -2;
м. Полтава -2;
            Вінницька область -1;
            м. Львів -1;
            м. Тернопіль -1;
            м. Суми -1;
 
 
            Так, більшість дзвінків (звернень) стосувалась наступних питань:
 
-          щодо передачі справ з господарського суду Донецької області;
-          подання позовів, скарг, заяв, клопотань, у зв’язку із зміною підсудності;
-          щодо видачі судових наказів на виконання судового рішення Господарського суду Донецької області;
-          щодо повторної видачі копій судових актів Господарського суду Донецької області;
-          щодо сплати судового збору та повернення судового збору, сплаченого до Господарського суду Донецької області;
-          щодо неможливості додати до позовної заяви належних доказів направлення копії позовної та іншої заяви (скарги) стороні із місцезнаходженням у Донецькій області;
-          щодо направлення апеляційних скарг до Харківського апеляційного господарського суду;
-          щодо неможливості прибути у судове засідання представників сторін із Донецької області;
-          щодо справ про банкрутство, порушених господарським судом Донецької області;
-          щодо руху справ.
 
            Прийом та реєстрація дзвінків (звернень) відбувалась уповноваженими особами на підставі Положення про порядок прийому інформації на «гарячу» телефонну лінію господарського суду Запорізької області.
На всі зареєстровані дзвінки (звернення) були надано обґрунтовані та повні відповіді.
Відповідна інформація за зверненнями була передана суддям, в провадженні якого перебували справи, по яким надійшли дзвінки.