flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт по ГТЛ за серпень 2015 р.

01 вересня 2015, 10:43

                                                                                          ЗВІТ 
                                                     щодо обліку телефонних дзвінків та звернень, 
                                                        що надійшли на «гарячу» телефонну лінію 
                                                          господарського суду Запорізької області
                                                                                у серпні 2015 року

Згідно журналу обліку телефонних дзвінків та звернень, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію господарського суду Запорізької області у липні 2015 року за звітний період надана відповідна відповідь на 66 зареєстрованих дзвінків (звернень) на «гарячу» телефонну лінію господарського суду Запорізької області.

Дзвінки надійшли з наступних регіонів :

Донецька область та м. Донецьк - 9 ;
Київська область та м. Київ – 14 ;
Запорізька область та м. Запоріжжя –32 ;
Дніпропетровська область та м. Дніпропетровськ 7 ;
Харківська область та м. Харків –3 ;
Вінницька область -1;


Так, більшість дзвінків (звернень) стосувалась наступних питань:

- щодо зміни підсудності розгляду господарських справ;
- щодо передачі справ з господарського суду Донецької області;
- подання позовів, скарг, заяв, клопотань, а також відповідних документів і матеріалів, у зв’язку із зміною підсудності;
- щодо видачі судових наказів на виконання судових рішень;
- щодо повернення судового збору;
- щодо неможливості додати до позовної заяви належних доказів направлення копії позовної та іншої заяви (скарги) стороні із місцезнаходженням у Донецькій області;
- щодо запізнення чи неможливості прибути у судове засідання представників сторін із Донецької області;
- щодо направлення документів електронною поштою;
- щодо ознайомлення із матеріалами справи;
- щодо виконання вимог суду, викладених в ухвалі;
- щодо руху справ.

Прийом та реєстрація дзвінків (звернень) відбувалась уповноваженою особою на підставі Положення про порядок прийому інформації на «гарячу» телефонну лінію господарського суду Запорізької області.
На всі зареєстровані дзвінки (звернення) були надано обґрунтовані та повні відповіді.
Відповідну інформацію за зверненнями була передано суддям у провадженні яких перебували справи, по яких надійшли дзвінки.
Згідно журналу обліку телефонних дзвінків та звернень, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію господарського суду Запорізької області у липні 2015 року, найбільш запитуваними були питання, що стосувались зміни підсудності розгляду справ, подання відповідних матеріалів та документів до суду та неможливості направити копії заяв та документів іншій стороні, місцезнаходженням якої є Донецька область, територія проведення АТО.