З метою покращення роботи, забезпечення права громадян на доступ до правосуддя, забезпечення ефективної взаємодії господарського суду Запорізької області із засобами масової інформації та з громадськістю, з 01 лютого 2014 року запроваджено функціонування телефонної «гарячої лінії» господарського суду Запорізької області (061) 224-17-88.
Усі бажаючи можуть отримати необхідну інформацію, що стосується організації роботи суду, залишити свої повідомлення, зауваження та пропозиції з питань організаційного забезпечення діяльності суду. Питання, з якими звертається громадянин, за можливості вирішується під час телефонної розмови. Анонімні звернення не підлягають розгляду.
Інформація щодо розгляду справ, заяв, скарг, клопотань надається учасникам судового процесу за телефоном судового інформаційного центру (061) 224-08-88.
У зв’язку із зміною підсудності відповідно до Закону України «Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв’язку з проведенням антитерористичної операції» та розпорядження голови Вищого господарського суду України від 02.09.2014 №28-р, розгляд господарських справ, підсудних господарському суду Донецької області, здійснювався господарським судом Запорізької області, а господарських справ, що підлягали перегляду в апеляційному порядку Донецьким апеляційним господарським судом – Харківським апеляційним господарським судом.
Під час «минулих гарячих ліній» заявників здебільшого цікавили питання щодо зміни підсудності розгляду справ, подання позовів, скарг, відповідних документів, та відносно справ, розгляд яких не закінчено господарським судом Донецької області.
З 36 звернень, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» у листопаді 2015 року, заявники звертались з наступних питань: щодо порядку отримання завіреної належним чином копії судового рішення, якщо заявник не є стороною у справі; щодо надходження матеріалів справи з Донецького апеляційного господарського суду та Вищого господарського суду України; відносно передачі клопотання за електронною адресою; надання консультації як правильно завірити копії документів, які подаються державному виконавцю; про дату судового засідання у справі; стосовно надходження до суду матеріалів (позовної заяви); як повторно отримати копію ухвали у справі про банкрутство і який судовий збір підлягає сплаті; щодо об’єднання в одну справу однорідних позовних вимог; на яку дату призначено судове засідання тощо.
У зв’язку з набранням чинності Законом України «Про судовий збір» в редакції з 01 вересня 2015 року, велика кількість дзвінків надходила стосовно порядку сплати судового збору за новими ставками, у тому числі, за подання заяви у справах про банкрутство, за подання апеляційної і касаційної скарги.
Запровадження телефонної «гарячої лінії» дозволяє громадянам одержувати якісну та оперативну інформацію, сприятиме покращенню комунікації суспільства із судовою владою.