ЗВІТ
щодо обліку телефонних дзвінків та звернень,
що надійшли на «гарячу» телефонну лінію
господарського суду Запорізької області за 12 місяців 2015 року
Згідно журналу обліку телефонних дзвінків та звернень, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію господарського суду Запорізької області за 12 місяців 2015 року надана відповідна відповідь на 719 зареєстрованих дзвінка (звернення) на «гарячу» телефонну лінію господарського суду Запорізької області.
Дзвінки надійшли з наступних регіонів :
Донецька область та м. Донецьк - 201 ;
Київська область та м. Київ –147 ;
Запорізька область та м. Запоріжжя – 184;
Дніпропетровська область та м. Дніпропетровськ - 55 ;
Хмельницька область – 4;
Полтавська область – 5;
Харківська область – 22;
Миколаївська область – 8;
Рівненська область – 1;
Кіровоградська область – 3;
Луганська область – 4;
Сумська область – 3;
Львівська область – 5;
Черкаська область – 5;
Волинська область – 2;
Вінницька область – 4;
Республіка Білорусь - 5
У зв’язку із зміною підсудності відповідно до Закону України «Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв’язку з проведенням антитерористичної операції» та розпорядження голови Вищого господарського суду України від 02.09.2014 №28-р, розгляд господарських справ, підсудних господарському суду Донецької області, здійснювався господарським судом Запорізької області, а господарських справ, що підлягали перегляду в апеляційному порядку Донецьким апеляційним господарським судом – Харківським апеляційним господарським судом.
Під час минулих «гарячих» ліній заявників здебільшого цікавили питання щодо зміни підсудності розгляду справ, подання позовів, скарг, відповідних документів, та відносно справ, розгляд яких не закінчено господарським судом Донецької області.
Так, більшість дзвінків (звернень) стосувалась наступних питань:
- щодо неможливості додати до позовної заяви належних доказів направлення копії позовної та іншої заяви;
- щодо ставок судового збору за подання позову майнового характеру;
- щодо електронної адреси суду;
- щодо надходження клопотань, відправлених електронною поштою;
- щодо видачі судових наказів на виконання судових рішень;
- щодо відправлення документів електронною поштою;
- відносно отримання наказу за переплату судового збору;
- щодо надходження апеляційних скарг;
- щодо видачі належним чином завіреної копії постанови у справі про банкрутство для видачі дублікатів ліквідатору;
- відносно уточнення дати та часу судового засідання;
- відносно розгляду позовних заяв;
- як подати позов якщо відповідач знаходиться в Білорусі;
- щодо надходження апеляційної скарги;
- щодо ознайомлення із матеріалами справи;
- відносно графіку роботи канцелярії суду;
- щодо запізнення чи неможливості прибути у судове засідання;
- щодо виконання вимог суду, викладених в ухвалі;
У зв’язку з набранням чинності Законом України «Про судовий збір» в редакції з 01 вересня 2015 року, велика кількість дзвінків надходила стосовно порядку сплати судового збору за новими ставками, у тому числі, за подання заяви у справах про банкрутство, за подання апеляційної і касаційної скарги.
Прийом та реєстрація дзвінків (звернень) відбувалась уповноваженою особою на підставі Положення про порядок прийому інформації на «гарячу» телефонну лінію господарського суду Запорізької області.
На всі зареєстровані дзвінки (звернення) були надано обґрунтовані та повні відповіді.
Відповідна інформація за зверненнями була передана суддям у провадженні яких перебували справи, по яких надійшли дзвінки.
Звіт підготувала:
Прес-секретар А.М.Мунтянова