flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

До уваги учасників судового процесу по справі №908/2470/15-г

18 квітня 2017, 12:56

номер провадження справи  34/96/15       

      

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Запорізької області

УХВАЛА

 

13.04.2017р.                                                                                                     Справа № 908/2470/15-г

 

За заявою Обласного комунального підприємства “Донецьктеплокомуненерго” про відстрочку виконання рішення господарського суду Запорізької області від 12.10.2015р. у справі 908/2470/15-г,

за позовом: Дочірньої компанії “Газ України” Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 1)

до відповідача: Обласного комунального підприємства “Донецьктеплокомуненерго” (84307, Донецька область, м. Краматорськ, пров. Земляний, 2)

про стягнення 2952113,51 грн.

 

 

                                   Колегія суддів у складі: Головуючого -   Колодій Н.А.

                                                                                                           Суддів: Мірошниченко М.В.,

                                                                                                                                            Смірнов О.Г.

За участю представників:

Від позивача: не з’явився

Від відповідача (заявника): не з’явився

 

ВСТАНОВЛЕНО:

 

            03.04.2017р. до господарського суду Запорізької області від ОКП “Донецьктеплокомуненерго” надійшла заява про відстрочку виконання рішення господарського суду Запорізької області від 12.10.2015р. у справі 908/2470/15-г строком на 6 місяців.

            У зв’язку з закінченням терміну повноважень судді Науменко А.О., відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, Протоколом повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 03.04.2017р., справу № 908/2470/15-г для розгляду заяви передано на розгляд колегії суддів у складі: головуючого судді Колодій Н.А., суддів: Мірошниченко М.В., Смірнов О.Г.

            Ухвалою суду від 04.04.2017р. заява прийнята до розгляду, судове засідання призначено на 13.04.2017р.

В обґрунтування заяви ОКП “Донецьктеплокомуненерго” посилається на наступні обставини. Основним видом діяльності Відповідача, з якого він отримує дохід, є постачання теплової енергії. Підприємство є єдиним постачальником теплової енергії в Донецькій області. Проведення антитерористичної операції на території Донецької області відобразилась на економічному становищі та загальному рівні життєдіяльності в регіоні, у тому числі і на рівні платежів населення та підприємств Донецької області за спожиту теплову енергію, які є основним джерелом доходів ОКП «Донецьктеплокомуненерго». Так, станом на 01.03.2017р. тільки населення області має заборгованість перед ОКП «Донецьктеплокомуненерго» у сумі 494960774,76 грн:; споживачі - юридичні особи та фізичні особи-підприємці мають заборгованість за послуги з теплопостачання станом на 01.03.2017р. у розмірі 61563100,56 грн. Важливим також є факт захоплення невідомими озброєними особами у вересні-жовтні 2014 року рухомого та нерухомого майна, а також фінансової та технічної документації відповідача, внаслідок чого співробітники підприємства не мали доступу до своїх робочих місць та не мали можливості виконувати свої професійні обов'язки. Більш ніж 40 % промислових потужностей підприємства, технічних засобів, автомобілів та інших матеріальних цінностей залишилось на території не підконтрольній українській владі. Через захоплення зазначених об'єктів відповідача та припинення діяльності банківських установ на окупованій території, підприємство не отримує від населення та юридичних осіб фактично половину всієї плати за теплопостачання, яку можливо було б отримувати, якби не захоплення об'єктів Відповідача. Даний факт став причиною різкого падіння доходів підприємства. Так, станом на 01.02.2017р. на виконанні у відділах державної виконавчої служби перебувало 45973 виконавчих документа на загальну суму 178897,7 тис. грн., але реально отримано за 2017 рік лише 243,2 тис.грн., що складає лише 0,1 % від виконавчих проваджень. Відповідно до балансу ОКП «Донецьктеплокомуненерго» станом на 31.12.2016р. відповідач має збитків на загальну суму 1214636,00 тис. грн., дебіторську заборгованість у сумі 635790,00 тис. грн., кредиторську заборгованість у сумі 1897711,00 тис. грн. Згідно звіту ОКП «Донецьктеплокомуненерго» про фінансові результати за 2016 рік (форма № 2) відповідач має збитків на суму 111098 тис. грн.  Накладення арешту на майно боржника та оголошення заборони на його відчуження, опис та його можлива реалізація у встановленому законом порядку може призвести до катастрофічних наслідків в роботі підприємства що спричинить неможливе подальше надання послуг теплопостачання усім верствам населення, школам, лікарням та іншим споживачам, які користуються даними послугами. Крім того, 03.11.2016р. прийнято Закон України № 1730-VIII «Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії». Даним законом визначено комплекс організаційних та економічних заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення. Згідно приписів ст. 7 Закону № 1730 на реструктуризовану заборгованість за спожитий природний газ станом на 1 липня 2016 року неустойка (штраф, пеня), інфляційні нарахування, проценти річних не нараховуються, а нараховані підлягають списанню та не можуть бути предметом подальшого продажу, за умови повного виконання теплогенеруючими та теплопостачальними організаціями договору про реструктуризацію заборгованості. 21.02.2017р. Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 93 «Про затвердження Порядку ведення реєстру теплопостачальних та теплогенеруючих організацій, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за спожиті енергоносії, та користування зазначеним реєстром». У теперішній час ОКП «Донецьктеплокомуненерго» у прискореному порядку готує документи, перелік яких встановлено ч. 2 ст. З Закону № 1730, для включення до Реєстру підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за спожиті енергоносії. Включення підприємства до зазначеного Реєстру дозволить обласному комунальному підприємству «Донецьктеплокомуненерго» вирішити питання погашення заборгованості за природний газ або шляхом її реструктуризації, або шляхом її списання. На підставі викладеного, просить відстрочити виконання рішення господарського суду Запорізької області від 12.10.2015р. у справі № 908/2470/15-г строком на шість місяців.

            Представник позивача у судове засідання не з’явився, але направив на електронну адресу суду заперечення на заяву боржника про відстрочку виконання рішення суду. Вважає, що складний фінансовий стан боржника не є винятковою обставиною в розумінні ст. 121 ГПК України, за наявності якої можливе надання відстрочки виконання рішення. Складне фінансове становище утворилося внаслідок його власної господарської діяльності, а не в силу якихось об’єктивних обставин. Боржник у своїй заяві не наводить жодних доказів про те, що виконати рішення неможливо або з певних причин складно, а обґрунтовує свою заяву лише можливими збитками та можливим погіршенням свого майнового стану. Також безпідставним є посилання боржника на заборгованість контрагентів перед ОКП “Донецьктеплокомуненерго”, так як дані правовідносини є самостійними, в яких боржник може звернутися до суду та бути позивачем у справі. Нормами чинного законодавства не передбачено звільнення від відповідальності у зв’язку з низькою платоспроможністю населення та невиконання державою взятих на себе зобов’язань по відшкодуванню різниці в тарифах на теплову енергію, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії тарифам, що затверджувалися або погоджувалися відповідними органами державної влади чи органами місцевого самоврядування. місцезнаходження боржника є м. Краматорськ Донецької області, однак м. Краматорськ не значиться у переліку населених пунктів та території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження та переліку населених пунктів, що розташовані на ліні зіткнення. А отже і посилання на знаходження боржника в зоні АТО, як форс-мажорна обставинна, не може прийматися до уваги. Також в заяві боржник посилається на Закон України «Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та центральних підприємств водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії» від 03.11.2016р. № 1730-\/ІІІ. Частиною 3 ст. 7 даного Закону визначено, що неустойка (штраф, пеня), інфляційні нарахування, проценти річних не нараховуються, а нараховані підлягають списанню з дня набрання чинності цим Законом. Тобто такі нарахування не вважаються списаними або погашеними, а лише підлягають списанню. Відповідно до приписів чинного законодавства учасники процедури врегулювання заборгованості є виключно ті теплопостачальні та теплогенеруючі організації і підприємства централізованого водопостачання і водовідведення, які включені до реєстру, отже подали до відповідного  (який веде центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері житлово-комунального господарства), а отже подали до відповідного центрального органу виконавчої влади заяву та документи, та щодо яких прийнято рішення про включення до реєстру. Боржником не надані докази участі підприємства у процедурі врегулювання заборгованості у визначеному Законом № 1730 порядку. При цьому, викладене не може вважатися підставою для відстрочення виконання рішення суду. Крім того, ДК “Газ України” не є газовидобувною компанією. Інших джерел погашення заборгованості за спожитий природний газ, ніж її стягнення в судовому порядку з своїх контрагентів у ДК “Газ України” не існує. Кошти, що надходять до ДК “Газ України” перераховуються до Державного бюджету України, а також спрямовуються на погашення державного боргу перед іноземними постачальниками за поставлений природний газ. Вказану заборгованість позивача зобов’язаний сплачувати незалежно від рівня розрахунків своїх контрагентів. Відповідно до постанови КМУ від 04.03.2015р. № 83 ДК “Газ України” НАК «Нафтогаз України» є об’єктом державної власності, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави. ДК “Газ України” здійснювала постачання природного газу на всій території України, в тому числі й в АР Крим. На даний час стягнення заборгованості в примусовому порядку з боржників, які знаходяться на тимчасово окупованій території АРК Крим та частині тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей, внаслідок проведення антитерористичної операції не є можливим. Враховуючи вищенаведене, просить відмовити ОКП “Донецьктеплокомуненерго” в задоволенні заяви про відстрочку виконання рішення господарського суду Запорізької області від 12.10.2015р. у справі № 908/2470/15-г.

             Розглянувши матеріали заяви про відстрочку виконання судового рішення,  суд встановив наступне.  

Рішенням господарського суду Запорізької області від 12.10.2015р. у справі № 908/2470/15-г позов задоволено частково. Стягнуто з ОКП “Донецьктеплокомуненерго” на користь ДК “Газ України” НАК “Нафтогаз України” суму 2291780 грн. 79 коп. 3% річних та 45835 грн. 62 коп. судового збору.

            На виконання вказаного рішення, господарським судом Запорізької області видано наказ від 05.11.2015р. № 908/2470/15-г.

Згідно ст. 121 ГПК України при наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, за заявою сторони, державного виконавця, прокурора або за своєю ініціативою господарський суд, який видав виконавчий документ, у десятиденний строк розглядає це питання у судовому засіданні з викликом сторін, прокурора і у виняткових випадках, залежно від обставин справи, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, ухвали, постанови, змінити спосіб та порядок їх виконання.

Відстрочка - це відкладення чи перенесення виконання рішення на новий строк, який визначається господарським судом.

   Підставою для відстрочки, розстрочки, зміни способу та порядку виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у строк або встановленим господарським судом способом. Відстрочка виконання судового рішення допускається у виняткових випадках і залежно від обставин справи.

   Слід мати на увазі, що згоди сторін на вжиття заходів, передбачених статтею 121 ГПК України, ця стаття не вимагає, і суди законодавчо не обмежені будь-якими термінами відстрочки чи розстрочки виконання рішення.

            Національним Законом України прямо передбачено, що вирішуючи питання про відстрочку чи розстрочку виконання рішення, зміну способу і порядку виконання рішення, господарський суд повинен враховувати матеріальні інтереси сторін, їх фінансовий стан, ступінь вини відповідача у виникненні спору, наявність інфляційних процесів у економіці держави та інші обставини справи, зокрема, щодо фізичної особи (громадянина) - тяжке захворювання її самої або членів її сім'ї, скрутний матеріальний стан, стосовно юридичної особи - наявну загрозу банкрутства, відсутність коштів на банківських рахунках і майна, на яке можливо було б звернути стягнення, щодо як фізичних, так і юридичних осіб - стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.

   При цьому, господарський суд повинен враховувати можливі негативні наслідки для боржника при виконанні рішення у встановлений строк чи попередньо встановленим способом, але перш за все повинен враховувати такі ж наслідки і для стягувача при затримці виконання рішення та не допускати їх настання.

   Господарсько-процесуальне законодавство не визначає переліку обставин, які свідчать про неможливість виконання рішення чи ускладнюють його виконання. Тому суд оцінює докази, що підтверджують зазначені обставини, за правилами, встановленими статті 43 Господарського процесуального кодексу України.

   Як вбачається з матеріалі справи, основним видом діяльності Обласного комунального підприємства “Донецьктеплокомуненерго”, з якого від отримує дохід, є виробництво та постачання теплової енергії у вигляді гарячої води та пари споживачам, у порядку встановленому законодавством.        ОКП “Донецьктеплокомуненерго” є єдиним постачальником теплової енергії в Донецькій області. Відповідач здійснює сою діяльність в умовах проведення АТО на території Донецької області.

   Підстави та наслідки проведення АТО на території Донецької області, призвели до виникнення обставин непереборної сили, за умов існування яких ОКП “Донецьктеплокомуненерго” не має можливості здійснювати в повній мірі свою діяльність, виконувати та відповідати за своїми зобов'язаннями. Дана обставини суттєво відобразилась на економічному становищі та загальному рівні життєдіяльності в регіоні, у тому числі і на рівні платежів населення та підприємств Донецької області за спожиту теплову енергію, які є основним джерелом доходів ОКП «Донецьктеплокомуненерго». Як зазначив відповідача, станом на 01.03.2017р. тільки населення області має заборгованість перед ОКП «Донецьктеплокомуненерго» у сумі 494960774,76 грн:; споживачі - юридичні особи та фізичні особи-підприємці мають заборгованість за послуги з теплопостачання станом на 01.03.2017р. у розмірі 61563100,56 грн. Дані суми заборгованості є досить значними для ОКП «Донецьктеплокомуненерго», і тому несплата їх споживачами завдає підприємству значних збитків.

            Значна кількість промислових потужностей підприємства, технічних засобів, автомобілів та інших матеріальних цінностей залишилось на території не підконтрольній українській владі. З цього приводу відповідач неодноразово звертався до правоохоронних органів. За результатами звернень порушено кримінальне провадження (ЄРДР № 12015050150001594; № 12014050000000849 та № 12015050000000111) за ознаками складу злочину передбаченого ст. 341 КК України.

            На сьогоднішній день захопленими структурними підрозділами ОКП «Донецьктеплокомуненерго» є: виробнича одиниця «Єнакієветепломережа», виробнича одиниця «Жданівкатепломережа», виробнича одиниця «Дебальцеветепломережа», виробнича одиниця «Ясинувататепломережа», виробнича одиниця «Новоазовськтепломережа», виробнича одиниця «Шахтарськтепломережа», виробнича одиниця «Сніжнетепломережа», виробнича одиниця «Харцизьктепломережа». Зазначене підтверджується матеріалами справи (стр. 133 – стр. 136 том ІІ).

            Через захоплення зазначених об'єктів відповідача та припинення діяльності банківських  установ на окупованій території, підприємство не отримує від населення та юридичних осіб фактично половину всієї плати за теплопостачання, яку можливо було б отримувати, якби не захоплення об'єктів відповідача. Даний факт став причиною різкого падіння доходів підприємства.

            З заяви також вбачається, що у зв'язку з наявністю дебіторської заборгованості у такому великому розмірі підприємство на протязі тривалого часу проводить активну претензійно-позовну роботу по стягненню заборгованості за теплову енергію з фізичних та юридичних осіб. Так, станом на 01.02.2017р. на виконанні у відділах державної виконавчої служби перебувало 45973 виконавчих документа на загальну суму 178897,7 тис. грн., але реально отримано за 2017 рік лише 243,2 тис.грн., що складає лише 0,1 % від виконавчих проваджень. Значна кількість відкритих виконавчих проваджень по примусовому стягненню заборгованості за поставлене тепло, не може бути виконана в зв'язку з тим, що значна кількість боржників знаходиться на території непідконтрольній українській владі. Отже примусове виконання рішень суду відкладається на невизначений термін та буде можливе лише після закінчення АТО.

            Про скрутне фінансово-економічне становище відповідача свідчать також дані балансу та звіту про фінансові результати підприємства, Так відповідно до балансу ОКП «Донецьктеплокомуненерго» станом на 31.12.2016р. обласне комунальне підприємство «Донецьктеплокомуненерго» має: -  збитків на загальну суму 1214636,00 тис. грн. (гр. 4 рядка 1420 балансу); - дебіторську заборгованість у сумі 635790,00 тис. грн. (гр. 4 рядка 1125
балансу); - кредиторську заборгованість у сумі 1897711,00 тис. грн. (гр. 4 рядка 1615
балансу. Згідно звіту ОКП «Донецьктеплокомуненерго» про фінансові результати за 2016 рік (форма № 2) обласне комунальне підприємство «Донецьктеплокомуненерго» має збитків на суму 111098 тис. грн. (гр. З рядка 2095 звіту про фінансові результати).

            Відповідач зазначив, що кредиторська заборгованість підприємства насамперед в значному розмірі складається із заборгованості за спожитий природний газ. Так сума заборгованості (основний борг) перед постачальником природного газу станом на 01.03.2017р. складає 1649844,9 тис. грн. (підконтрольні Україні території - 936504,9 тис.грн., тимчасово не підконтрольні - 328654,4 тис.грн., загальна сума штрафних санкцій, стягнутих за рішеннями господарських судів складає 384685,6 тис.грн.).

            При цьому, на сьогоднішній день на законодавчому рівні відсутні джерела для погашення заборгованості за природний газ, яка існує на непідконтрольні Україні території.

   Європейський суд з прав людини у своїх рішеннях зазначає, що межі виправданої затримки виконання рішення суду залежать, зокрема, від складності виконавчого провадження, суми та характеру, що визначено судом.

  Зазначені обставини суд вважає винятковими, особливими та непереборними, тобто такими, що ускладнюють виконання рішення боржником.

            Крім того, оскільки ОКП «Донецьктеплокомуненерго» є монополістом постачання теплової енергії у Донецькій області, то заходи примусового виконання рішень, предбачені Закону України «Про виконавче провадження» може призвести до негативних наслідків, які вплинуть на енергетичну стабільність та надійність енергосистеми України, як наслідок – припинення постачання теплопостачання споживачам вказаного регіону.

            Частиною 2 статті 10 Закону України "Про природні монополії" суб'єкти природних монополій не можуть вчиняти дії, які призводять або можуть призвести до неможливості виробництва (реалізації) товарів, щодо яких здійснюється регулювання відповідно до цього Закону, або до заміни їх іншими товарами, не однаковими за споживчими характеристиками.

            Згідно статті 6 Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» заборонено відключення об'єктів питного водопостачання та водовідведення від системи енергопостачання як об'єктів життєзабезпечення і стратегічного значення.

            Закон України «Про теплопостачання» також забороняє обмеження енергопостачання об'єктів у сфері теплопостачання в опалювальний період.

         30.11.2016р. набрав чинності Закон України «Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії» № 1730-\/ІІІ від 03.11.2016р., який визначає комплекс організаційних та економічних заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення.

            Сфера дії Закону № 1730-\/ІІІ визначена статтею 2, згідно якої дія цього Закону поширюється на відносини із врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії.

Процедурою врегулювання заборгованості є заходи, спрямовані на зменшення, списання та/або реструктуризацію заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій за спожитий природний газ, підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиту електричну енергію шляхом проведення взаєморозрахунків, реструктуризації та списання заборгованості (ст. 1 Закону № 1730-\/ІІІ).

Частиною 3 ст. 7 Закону № 1730-\/ІІІ передбачено, що на заборгованість за природний газ, використаний для виробництва теплової та електричної енергії, надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, погашену до набрання чинності цим Законом, неустойка (штраф, пеня), інфляційні нарахування, проценти річних не нараховуються, а нараховані підлягають списанню з дня набрання чинності цим Законом.

            Порядок участі у процедурі врегулювання заборгованості визначений у ст. 3 Закону № 1730-\/ІІІ. Для участі у процедурі врегулювання заборгованості теплопостачальні та теплогенеруючі організації, підприємства централізованого водопостачання та водовідведення включаються до реєстру, який веде центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері житлово-комунального господарства.

            Для включення до реєстру підприємства централізованого водопостачання і водовідведення, теплопостачальні і теплогенеруючі організації подають центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері житлово-комунального господарства, заяву, до якої додаються документи перелічені у ч. 2 ст. 7 Закону № 1730-\/ІІІ.

            Порядок ведення та користування реєстром затверджується Кабінетом Міністрів України (ч. 4 ст. Закону № 1730-\/ІІІ).

            21.02.2017р. Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 93, якою затверджено Порядок ведення реєстру теплопостачальних та теплогенеруючих організацій, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за спожиті енергоносії, та користування зазначеним реєстром»(далі Порядок).

            Зазначена  Постанова набрала чинності 28.02.2017р.

            Відповідно до ст. 1 Порядку він визначає механізм формування, ведення реєстру теплопостачальних та теплогенеруючих організацій, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за спожиті енергоносії (далі - реєстр), а також користування його даними.

            У статті 8 Порядку зазначено, що для включення підприємств до реєстру та внесення змін до нього підприємства подають до Мінрегіону заяву, до якої додають документи, передбачені в абзацах другому - сьомому частини другої статті 3 Закону.

            В обґрунтування заяви про відстрочку виконання рішення у справі № 908/2470/15-г  від 12.10.2015р. відповідач, окрім посилання на скрутний фінансовий стан, також зазначив, що на даний час ОКП «Донецьктеплокомуненерго» у прискореному порядку готує документи, перелік яких встановлено ч. 2 ст. 3 Закону № 17301730-\/ІІІ, для включення до Реєстру підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за спожиті енергоносії. Реєстр дозволить ОКП «Донецьктеплокомуненерго» вирішити питання погашення заборгованості за природний газ або шляхом її реструктуризації, або шляхом її списання.

            Мета Закону України «Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії» забезпечення фінансової стабільності та уникнення кризових ситуацій, поліпшенню фінансового становища підприємств паливно-енергетичного комплексу, запобіганню їх банкрутству шляхом урегулювання процедурних питань та впровадження механізмів погашення заборгованості.

            Закон України – це нормативно-правовий акт вищої юридичної сили, що регулює найважливіші суспільні відносини шляхом встановлення загальнообов'язкових правил, прийнятий в особливому порядку (законодавчим), або безпосередньо народом. Закони регулюють приватну і публічну сфери суспільних відносин: найбільш важливі питання суспільного устрою, права і свободи громадян, структуру і організацію державної влади, закріплюють правове становище фізичних і юридичних осіб, відносини між ними.

            Враховуючи в сукупності викладене, колегія суддів приходить до висновку про винятковість та особливість вищезазначених обставин, які, в свою чергу, є підставою для відстрочення виконання рішення господарського суду Запорізької області від 12.10.2015р. у справі № 908/2470/15-г.

            За таких обставин, заява ОКП “Донецьктеплокомуненерго” про відстрочку виконання рішення господарського суду Запорізької області від 12.10.2015р. у справі 908/2470/15-г строком на 6 місяців підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 86, 121 Господарського процесуального кодексу, суд

 

         УХВАЛИВ:

 

            Заяву Обласного комунального підприємства “Донецьктеплокомуненерго” про відстрочку виконання рішення господарського суду Запорізької області від 12.10.2015р. у справі 908/2470/15-г – задовольнити.

            Відстрочити виконання рішення господарського суду Запорізької області від 12.10.2015р. у справі 908/2470/15-г  на 6 місяців – до 14.10.2017р. включно.

 

 

Головуючий суддя                                                                        Н.А. Колодій

 

 

   Суддя                                                                                            М.В. Мірошниченко

 

 

               Суддя                                                                                             О.Г. Смірнов