flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Увага! У господарському суді Запорізької області оголошено конкурс на вакантну посаду заступника начальника фінансово-економічного відділу господарського суду Запорізької області

03 травня 2017, 12:56
Господарський суд Запорізької області повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця.
Перелік вакантних посад господарського суду Запорізької області
Код державного органу
03500105
Найменування державного органу
Господарський суд Запорізької області
Місцезнаходження державного органу
69001, м. Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4
Область
Запорізька
Регiон
м.Запорiжжя
Вид посади(керівна/спеціаліст)
заступник начальника
Категорія
Б
Найменування структурного підрозділу
апарат суду
Дата публікації
28.04.2017
Кінцевий термін прийняття документів
12.05.2017
Основні вимоги до кандидатів
Контактний телефон (із зазначенням міжміського коду)
(061) 224-17-93
Результат конкурсу
 

Додаток 1

до наказу господарського суду

Запорізької області

___________року №_____

УМОВИ 

проведення конкурсу

 на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - заступника начальника фінансово-економічного відділу господарського суду Запорізької області

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Заступник начальника фінансово – економічного відділу здійснює аналіз, узагальнення та впровадження практики щодо організації бухгалтерського, податкового обліку та контролю. Самостійно виконує роботу на певній ділянці бухгалтерського обліку.

2. Надає методичну допомогу фахівцям відділу з питань організації бухгалтерського обліку та звітності. Бере участь у розробці проектів положень, інструкцій, вказівок щодо бухгалтерського обліку, розробці типових форм бухгалтерського обліку та звітності.

3. Здійснює облік, систематизацію та зберігання нормативних документів щодо бухгалтерського обліку та звітності. Готує відповіді з питань обліку та звітності за дорученням  начальника відділу на запити  Державної судової адміністрації України, підприємств, організацій, фінансових органів.

4. Контролює роботу з питань, пов’язаних з виконанням кошторису установи. Веде аналітичний облік отриманих асигнувань та складає картки аналітичного та фактичного обліку видатків загального та спеціальних фондів. 

5. Веде аналітичний та синтетичний облік розрахунків з підзвітними особами та складає меморіальний ордер №8.

6. Веде облік основних засобів та інших необоротних матеріальних активів. Складає  оборотні відомості з руху основних засобів та необоротних матеріальних активів та меморіальний ордер №9. Бере участь у проведенні інвентаризацій основних засобів, грошових коштів, товарно – матеріальних цінностей, розрахунків та платіжних зобов’язань. 

7. Веде дані про надходження та вибуття матеріальних цінностей прийнятих від сторонніх організацій за договорами оренди, від працівників суду за договорами зберігання.  

8. Контролює правильність та своєчасність оформлення договорів з постачальниками та підрядниками.

9. Бере участь у проведенні економічного аналізу фінансово – господарської діяльності суду та складанні проекту кошторису.

10. Перевіряє і аналізує правильність ведення бухгалтерського обліку і кореспондуючих рахунків згідно діючих інструкцій, стежить за зберіганням бухгалтерських документів, належним чином оформленням їх відповідно до встановленого порядку для передачі до архіву.

11. Постійно підвищує рівень своєї професійної компетенції;

12. Приймає участь у підвищенні кваліфікації працівників фінансово – економічного відділу.

Умови оплати праці

посадовий оклад – 4300 грн. 00 коп.

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

вакантна

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копію (копії) документу (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка затверджена Наказом Національного агентства України з питань державної служби від 05 серпня 2016 року N 156.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

Дата, час і місце проведення конкурсу

29 травня 2017 року о 10:00 за адресою:

69001, м. Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 Гогуля Ірина Борисівна,

 (061) 224-17-93, inbox@zp.arbitr.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем магістр

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності не менше двох років

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за спеціальністю «Бухгалтерський облік та аудит»

2

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Бюджетним кодексом України;

3) Закон України «Про державну службу»;

4) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»;

5) Закон України «Про запобігання корупції»;

6) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

3

Професійні чи технічні знання

1) надання методичної допомоги  з питань організації бухгалтерського обліку та звітності;

2) прийняття участі в розробці проектів положень, інструкцій та інших документів;

3) здійснення обліку, систематизація та зберігання нормативних документів щодо бухгалтерського обліку  та звітності;

4) ведення аналітичного та синтетичного обліку розрахунків з підзвітними особами;

5) аналіз правильності ведення бухгалтерського обліку і кореспондуючих рахунків згідно діючих інструкцій;

6) контроль правильності та своєчасності оформлення договорів;

7) проведення  економічного аналізу ОКС фінансового – господарської діяльності  та складання проекту бюджетного запиту.

4

Спеціальний досвід роботи

не потребує

5

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнений користувач ПК (MS Office, Internet), впевнений користувач M.E.Doc, IC-ПРО

6

Особистісні якості

відповідальність; системність і самостійність в роботі; наполегливість; креативність та ініціативність; орієнтація  на саморозвиток; уважність до деталей; вміння працювати в стресових ситуаціях.

Переглянути вакансію можна за посиланням