flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Увага! У господарському суді Запорізької області оголошено конкурс на вакантну посаду головного спеціаліста фінансово-економічного відділу господарського суду Запорізької області

03 травня 2017, 14:15
Господарський суд Запорізької області повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця.
Перелік вакантних посад господарського суду Запорізької області
Код державного органу
03500105
Найменування державного органу
Господарський суд Запорізької області
Місцезнаходження державного органу
69001, м. Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4
Область
Запорізька
Регiон
м.Запорiжжя
Вид посади(керівна/спеціаліст)
головний спеціаліст
Категорія
В
Найменування структурного підрозділу
апарат суду
Дата публікації
28.04.2017
Кінцевий термін прийняття документів
12.05.2017
Основні вимоги до кандидатів
Контактний телефон (із зазначенням міжміського коду)
(061) 224-17-93
Результат конкурсу
 
   

Додаток 1

до наказу господарського суду

Запорізької області

___________року №_____

УМОВИ 

проведення конкурсу

 на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста фінансово-економічного відділу господарського суду Запорізької області

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Самостійно і в повному обсязі веде облік запасів суду та розрахунки з постачальниками та підрядниками.

2. Веде аналітичний та синтетичний облік запасів. Здійснює контроль щодо відповідності даних бухгалтерського обліку з даними на місцях збереження запасів. Складає відомості з руху запасів та меморіальні ордери №10 та №13. 

3. Складає та зберігає договори про повну матеріальну відповідальність. Контролює та перевіряє правильність поданих матеріально – відповідальними особами документів до обліку. 

4. Веде аналітичний облік розрахунків з різними дебіторами та кредиторами за надані товари, роботи чи послуги, складає акти звірок. Складає меморіальні ордери №4 та №6.

5. Бере участь у проведенні и інвентаризації основних засобів, необоротних матеріальних активів, грошових коштів, товарно – матеріальних цінностей, розрахунків та платіжних зобов’язань.

6. Аналізує правильність ведення бухгалтерського обліку і кореспондуючих розрахунків згідно з діючими інструкціями.  

7. Готує дані з відповідних напрямків ділянок бухгалтерського обліку щодо складання звітності. 

8. Бере участь у проведенні економічного аналізу фінансово – господарської діяльності суду, складанні проектів кошторису.

9. Стежить за зберіганням бухгалтерських документів, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для передачі до архіву.

10. Постійно підвищує рівень своєї професійної компетенції;

11. Приймає участь у підвищенні кваліфікації працівників фінансово – економічного відділу.

Умови оплати праці

посадовий оклад – 3801 грн. 00 коп.

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

вакантна

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копію (копії) документу (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка затверджена Наказом Національного агентства України з питань державної служби від 05 серпня 2016 року N 156.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

Дата, час і місце проведення конкурсу

29 травня 2017 року о 14:30 за адресою:

69001, м. Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 Гогуля Ірина Борисівна,

 (061) 224-17-93, inbox@zp.arbitr.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

не потребує

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за спеціальністю «Бухгалтерський облік та аудит»

2

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Бюджетним кодексом України;

3) Закон України «Про державну службу»;

4) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»;

5) Закон України «Про запобігання корупції»;

6) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

3

Професійні чи технічні знання

1) надання методичної допомоги  з питань організації бухгалтерського обліку та звітності;

2) організація ведення бухгалтерського обліку запасів та розрахунків з постачальником та підрядниками;

3) ведення аналітичного та синтетичного обліку запасів у відповідності до вимог МП(с)БО у державному секторі. Здійснення контролю щодо відповідності даних бухгалтерського обліку з даними на місцях збереження запасів. Ведення аналітичного та синтетичного обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками. Складання актів звірок з дебіторами та кредиторами.

4)складення фінансової та бюджетної звітності;

5) проведення інвентаризації грошових коштів, ТМЦ, розрахунків та платіжних зобов’язань;

6) аналіз та перевірка правильності ведення бухгалтерського обліку і кореспондуючих рахунків;

7)належне оформлення бухгалтерської документації;

4

Спеціальний досвід роботи

не потребує

5

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнений користувач ПК (MS Office, Internet), впевнений користувач M.E.Doc, IC-ПРО

6

Особистісні якості

відповідальність; системність і самостійність в роботі; наполегливість; креативність та ініціативність; орієнтація  на саморозвиток; уважність до деталей; вміння працювати в стресових ситуаціях.

Переглянути вакансію можна за посиланням