flag Судова влада України
Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Інформація, яка надається через "гарячу лінію" господарського суду Запорізької області

04 вересня 2018, 16:58

Шановні учасники процесу та користувачі судових послуг!

 

Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Положення про порядок прийому інформації на «гарячу» телефонну лінію господарського суду Запорізької області, затвердженого Наказом голови господарського суду Запорізької області від 29.01.2014 р. №18, предметом звернень на «гарячу лінію» господарського суду Запорізької області можуть бути питання щодо розкладу роботи господарського суду Запорізької області та номерів телефонів приймальні, а також електронної адреси суду; щодо місцезнаходження господарського суду Запорізької області та маршрутів проїзду до суду; щодо графіку особистого прийому громадян та представників юридичних осіб керівництвом господарського суду Запорізької області з питань організаційного забезпечення діяльності суду; щодо порядку подання позовів (заяв, скарг) та оскарження судових рішень та порядку розгляду скарг на дії суддів та працівників апарату суду; щодо порядку звернення до суду із клопотанням про ознайомлення з матеріалами справи.

Крім того, як раніше повідомлялось на сайті Господарського суду Запорізької області, у зв’язку з скороченням чисельності штату працівників ДП «ІСС», які надавали інформацію щодо стану розгляду судової справи через «Інформаційний центр», обов’язок з надання інформації зазначеного характеру з 31.07.2018 р. покладено на «гарячу лінію».

Користуючись послугами «гарячої лінії» господарського суду Запорізької області ви повинні пам’ятати, що інформація, яку можна отримати по телефону стосується лише стану розгляду судової справи учасником якої ви являєтесь.

Так, відповідно до ст. 9 ГПК України особа має право отримати інформацію про дату, час, місце та результати розгляду справи судом.

Згідно з п. 2.8.1 Розділу 2.8 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням РСУ №30 від 26.11.2010 р. із змінами і доповненнями, внесеними рішенням РСУ №58 від 12.04.2018 р., на виконання вимог закону учасникам справи надається інформація щодо дати надходження справи до суду, єдиного унікального номера справи, номера провадження, прізвища учасників процесу, дати та часу призначення судової справи до розгляду, місця проведення судового засідання, дати розгляду судової справи, а також інформація про надходження апеляційних та касаційних скарг, заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами, заяв про перегляд судових рішень Верховним Судом України та їх розгляду.

Надання в телефонному режимі будь-якої іншої інформації по справі діючим законодавством не передбачено.

У випадку необхідності отримання відомостей щодо надходження до суду документів у справі від інших учасників процесу сторона - учасник справи, згідно з положеннями ч.1 ст. 42 ГПК України та п.2.5 Інструкції з діловодства в господарських судах України, затвердженої наказом ДСА України від 20.02.2013 р. №28 має право в приміщенні суду ознайомлюватись з матеріалами справи, робити з них копії, витяги, одержувати копії судових рішень за її письмовою заявою на підставі резолюції судді, у провадженні якого перебуває справа.

 

За повідомленням прес-служби суду