flag Судова влада України
Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

До уваги користувачів судових послуг!

25 січня 2019, 11:16

 

       Відповідно до наказу ДСА України від 22.12.2018 №628 «Про проведення тестування підсистеми «Електронний суд» у місцевих та апеляційних судах розпочалась експлуатація підсистеми «Електронний суд» в тестовому режимі.

Згідно з пунктом другим вище вказаного Наказу в ході експлуатації підсистеми «Електронний суд» в тестовому режимі судам необхідно керуватись вимогами Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням РСУ від 26.11.2019 р. №30             (в ред. рішення РСУ від 02.03.2018 №17 із змінами), далі - Положення.

Відповідно до вимог Положення з дати початку функціонування підсистеми «Електронний суд» в тестовому режимі, а саме з 22 грудня 2018 року процесуальні документи надіслані до суду  з електронної пошти з доменним  іменем «@mail.gov.ua» або з будь-яких інших доменних імен, судами не приймаються і не реєструються .

З зазначеної дати обмін процесуальними документами між судом та учасниками процесу, між судом, органами та установами системи правосуддя, між учасниками судового процесу забезпечується через підсистему «Електронний суд».

Звертаємо увагу учасників процесу, що згідно з вимогами розділу XI Положення  надсилання в електронному вигляді процесуальних документів до суду має здійснюватись виключно з використанням сервісу  «Електронний суд», розміщеного на веб-порталі Судова влада України  за посиланням: https://cabinet.court.gov.ua.   

З метою можливості користування сервісом «Електронний суд» необхідно пройти передбачений підсистемою порядок реєстрації офіційної електронної адреси (Електронного кабінету) з обов’язковим використанням власного цифрового підпису.

З метою полегшення реєстрації учасників процесу та користувачів судових послуг рекомендуємо попередньо переглянути відеоінструкцію («Відеодопомога») з покроковим алгоритмом дій, розміщену за посиланням:   https://id.court.gov.ua, а також надаємо покрокову інструкцію з реєстрації в «Електронному суді».

Нагадуємо, що за допомогою підсистеми «Електронний суд» учасники процесу можуть подавати до суду процесуальні документи  в електронному форматі.

Після успішної відправки процесуального документа, учасник судового провадження може: відслідковувати  рух та стан розгляду свого документа в суді; сплатити судовий збір та інші платежі у режимі онлайн; сформувати та надати електронні доручення іншій особі та додатково отримувати  інформацію про отримані та зареєстровані вхідні документи по справі разом з документами в електронному форматі; отримувати веб-посилання на тексти всіх сформованих судом процесуальних документів по справі, в якій учасник приймає участь;  інформацію про отримані документи по справі від інших учасників разом з документами в електронному форматі; електронні документи, що спричинили зміну стану розгляду справи, протоколи автоматизованого розподілу, тощо.

Інформація про доставку документа, його реєстрацію та інші відомості надсилаються до електронного кабінету автора в автоматичному режимі.

Крім того, в Електронному кабінеті учасника судового процесу відображається календар подій по судовій справі.

 Покрокова інструкція 1

 

 

Покрокова інструкція 2

 

 

 

 

 

За повідомленням прес-служби суду